
Auto in sloot bij Zeedijk Borssele
Door: Redactie 112 MeldingenBORSSELE - Een personenauto is zondagavond in een sloot langs de Zeedijk bij Borssele beland. De brandweer werd ingezet.
De politie en brandweer van Borssele werden omstreeks 19.35 uur zonder spoed opgeroepen voor het eenzijdige ongeval ter hoogte van de kruising met de Catalijneweg. Ter plekke troffen de hulpverleners tussen het riet een personenauto aan. De brandweer heeft de situatie gecontroleerd en veilig gesteld.
Voor zover bekend zat er niemand meer in het voertuig en is er ook niemand gewond geraakt. De Mercedes Benz is door een berger uit de sloot getrokken.




