
Fijnaart duikt ‘Innut Diepe’ bij grote Optocht
Door: Yvonne Vermeulen AlgemeenFIJNAART - Fijnaart is omgedoopt tot Kleigat, Prins Bastino dun1ste van het Kleigat is nu voor het 6de jaar Prins Carnaval. Bastino:”Ja, voor het zesde jaar. Klein beetje raar, toch? Maar nog steeds leuk.”Dit jaar is het thema ‘We duike innut diepe!’ Vandaag hebben we de grote optocht door de straten van het Kleigat.
“Na de optocht hebben natuurlijk de prijsuitreiking hier in het café. En daarna is het eigenlijk gewoon feest. Rond half vier zullen de meeste groepen hier allemaal wel terug zijn. Want heel veel clubs gaan ook naar Zwammegat (Standdaarbuiten). Heel veel vrijwilligers zijn steeds bereid om echt mee te werken. Ik wil nou één vrijwilliger in het zonnetje zetten, dat is Nelis Breure, hij wordt benoemd tot Ridder in de Orde van de aanwas.”






















