Campagne Gebouw-T blijkt internationaal succes: ‘Mogen we best trots op zijn’
Foto:

Campagne Gebouw-T blijkt internationaal succes: ‘Mogen we best trots op zijn’

BERGEN OP ZOOM - De campagne ‘Gebouw-T Leeft’ is ook in het buitenland niet onopgemerkt gebleven. De campagne waarbij Gebouw-T de gezichten achter het poppodium laat zien, staat namelijk in het laatste nummer van Lürzer’s Archive, het meest geprezen advertentiemagazines ter wereld.


Het Amerikaanse magazine licht uitzonderlijke advertentiecampagnes van print, TV en digitaal uit. En daar hoort de campagne Gebouw-T Leeft dus ook bij en daardoor staat Gebouw-T naast grote namen als Cartier, Nike, Mercedes en McDonald’s. “Daar mogen we best een beetje trots op zijn.”

In aanloop naar het 10-jarig jubileum van Gebouw-T werd de campagne gelanceerd in samenwerking met fotograaf Nick Franken, tekstschrijver Lucas Boot en ontwerper Jeroen Peetoom. Een selectie van 10 vrijwilligers stond centraal en werd door fotograaf Nick Franken vastgelegd. Van een vrijwilliger die al jaren achter de bar staat in Gebouw-T, CURIO-student Podium- en Evenemententechniek tot productie stagiair, huis-DJ en lid van de Raad van Toezicht. Een divers gezelschap. 

Lucas Boot voelde ze uitgebreid aan de tand en liet ze vertellen over hun passie en wat Gebouw-T voor ze betekent. In oktober, november en december hing een selectie van alle portretten prominent door de stad Bergen op Zoom. Deze posters werden ontworpen door Jeroen Peetoom.

De verhalen en portretten zijn op de speciale landingspagina al meer dan duizend keer gelezen en bekeken. Ook benieuwd? Ga naar www.gebouw-t.nl/leeft.

 


NIEUWSBRIEF


Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief