Echt Borsele
Echt Borsele Foto: Echt Borsele

Campagne 'Echt Borsele' moet naamsbekendheid vergroten

Door: Eugene de Kok Algemeen

HEINKENSZAND - Stichting Landschapspark Borsele heeft de campagne ‘Echt Borsele’ gelanceerd.

Zeven inwoners van de gemeente zijn op grote posters te zien in alle kernen. Bij de afbeeldingen staat een quote en een link naar www.landschapsparkborsele.nl

Naamsbekendheid

Op de website van de stichting staat het hele verhaal van de inwoner. Doel van de campagne is om de eigen inwoners trotser te laten zijn op hun gemeente en meer naamsbekendheid te genereren voor het landschapspark. De stichting wil door campagnes en activiteiten de aantrekkelijkheid van het landschapspark vergroten en zo op termijn meer recreanten en toeristen naar Borsele trekken. 

Museum

De bekende inwoners zijn Ans Kloet van Kwekerij Sluishoek, Stef Traas van Bevrijdingsmuseum Zeeland, Jan Willem Hament, tekenaar van Leuntje en Merien, Rinus de Bart van de Stoomtrein Goes-Borsele, Olaf Vroonland van Podium De Klomp, klompenmaker Jaap Kramer en Leen van de Maas van minicamping Zwaakse Weel. 



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief