Campagne 'Echt Borsele' moet naamsbekendheid vergroten
Door: Eugene de Kok AlgemeenHEINKENSZAND - Stichting Landschapspark Borsele heeft de campagne ‘Echt Borsele’ gelanceerd.
Zeven inwoners van de gemeente zijn op grote posters te zien in alle kernen. Bij de afbeeldingen staat een quote en een link naar www.landschapsparkborsele.nl.
Naamsbekendheid
Op de website van de stichting staat het hele verhaal van de inwoner. Doel van de campagne is om de eigen inwoners trotser te laten zijn op hun gemeente en meer naamsbekendheid te genereren voor het landschapspark. De stichting wil door campagnes en activiteiten de aantrekkelijkheid van het landschapspark vergroten en zo op termijn meer recreanten en toeristen naar Borsele trekken.
Museum
De bekende inwoners zijn Ans Kloet van Kwekerij Sluishoek, Stef Traas van Bevrijdingsmuseum Zeeland, Jan Willem Hament, tekenaar van Leuntje en Merien, Rinus de Bart van de Stoomtrein Goes-Borsele, Olaf Vroonland van Podium De Klomp, klompenmaker Jaap Kramer en Leen van de Maas van minicamping Zwaakse Weel.