Afbeelding

Winkelhart en Van GoghKerk starten loyaliteitsprogramma

Algemeen

ETTEN-LEUR - Om meer bezoekers naar het centrum van Etten-Leur te trekken en deze bezoekers langer vast te houden, bekijkt Winkelhart Etten-Leur op dit moment de mogelijkheden voor het invoeren van een zogenaamd loyaliteitsprogramma. Hierbij worden klanten op verschillende manieren beloond.

Een voorbeeld daarvan is de op dit moment lopende kanskaartenactie, waarbij het winkelend publiek kans kan maken op een reis naar Madrid of Barcelona. De actie is een daverend succes. Met dit soort acties, waarmee vaste klanten worden beloond en gestimuleerd om terug te komen, wil het Winkelhart doorgaan.

Om dat kracht bij te zetten, is het Winkelhart nu ook een actie gestart in samenwerking met de Stichting Vincent van Gogh Etten-Leur. Bezoekers van de Van Goghkerk ontvangen bij aankoop van een kaartje een voucher dat recht geeft op een gratis kopje koffie of thee bij vijf deelnemende horeca zaken in het centrum.

De stichting hoopt hiermee het bezoek aan de kerk verder te stimuleren en het publiek te verleiden het centrum in te gaan. De proef loopt sowieso tot eind 2015.



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief