Hoevenaren trekken de aandacht in de Efteling (en van looopings.nl)
Foto:

Hoevenaren trekken de aandacht in de Efteling (en van looopings.nl)

HOEVEN - Wesley van den Berg, Joris Wijnen en Richard Vroegop hebben naam gemaakt dankzij een dagje Efteling. Charona van den Berg, zus van Wesley, ontwierp een ludiek shirt om andere bezoekers op gepaste afstand te houden. Ze zette de slogan van de Efteling 'Obey The Rules' op hippe shirts. Het bleek een succes, aldus de mannen. Inmiddels heeft looopings.nl (een nieuwssite over attractieparken in Europa) de actie ook al gespot.


Charona van den Berg, die onlangs aan de slag is gegaan met Concept 91,  kende de verhalen van Efteling-bezoekers die de afstandregel niet bepaald in acht nemen. Ze besloot, eigenlijk als grapje, de drie heren een shirt mee te geven. "De Efteling heeft mega haar best gedaan om alles coronaproof te maken. Bijvoorbeeld door in elke wachtrij rode en witte lijnen te plaatsen. Op de witte lijnen mag je staan en op de rode niet. Zo kun je perfect die 1,5 meter afstand bewaren terwijl je wacht op een ritje in je favoriete attractie! Super makkelijk zou je zeggen, toch?!? Helaas lijkt het erop dat niet elke Efteling-bezoeker in de wachtrij zich deze regel nog herinnert. Dus maakte ik gewoon een shirt om iedereen daarmee te helpen!"

De uitspraak Over The Rules komt met name de Efteling-liefhebber bekend voor. Dit is namelijk een uitspraak van de strenge lakei O.J. Punctuel van de attractie Symbolica. 

Wesley, Joris en Richard zijn dik tevreden. "Het shirt werkte perfect!'  

DIGITALE KRANT





NIEUWSBRIEF


Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief




<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=div-gpt-ad-1516714773437&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=internetbode.nl/halderberge&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>