Thomas en Gregory in de winkel van Keukensale Roosendaal aan het Oostplein 11.
Thomas en Gregory in de winkel van Keukensale Roosendaal aan het Oostplein 11. Foto: Keukensale Roosendaal

Keukensale nu met extra aantrekkelijke aanbiedingen

Door: Janny Mathijssen Bedrijvig Nieuws

ROOSENDAAL – In 2016 opende Keukensale Roosendaal voor de eerste keer haar deuren. Nog voordat de officiële opening had plaatsgevonden en de succesvolle start met tal van nieuwe klanten, moest de winkel haar deuren weer sluiten. Door een stroompiek in het lokale netwerk brak er juist in de splinternieuwe showroom brand uit. Bij velen zou de moed in de schoenen zijn gezakt, maar niet Bij Gregory en Thomas. "Als ondernemer ga je na een tegenslag niet bij de pakken neerzitten".

DOOR RENÉ BRUIJNINCX

Na de brand moest de hele winkel worden gestript. "Je moet positief blijven. Wij hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om de showroom beter en mooier te maken door een apparatenwand toe te voegen, tegelvloeren en een badkamer hoek te creëren"

Nadenken
"Voor iedere klant is de prijs hetzelfde. Wij garanderen de laagste prijs. Maar wat wij duidelijk anders doen in onze aanpak is kijken welke keuken de klant nu echt wil. Niet gewoon de mooiste keuken voor de laagste prijs, maar jouw droomkeuken voor de laagste prijs", vertelt Thomas. "Dat verschilt per persoon, omdat wij voor elk budget en stijl, een keuken in onze showroom kunnen laten zien" vervolgt hij.

Werkwijze
Gregory vult hem aan: "Doordat mensen bij binnenkomst vaak eerst kijken naar de keukens die in onze showroom staan, denken ze nog niet aan zaken als een praktische inrichting en alle mogelijkheden die er zijn. Bij het eerste gesprek proberen we dat in beeld te brengen. Op grond daarvan kunnen we een op de klant gemaakt advies geven. "Het vertrouwen dat de klant je geeft is de basis om naast het advies ook te zorgen voor een goede aflevering en het uiteindelijke eindresultaat".

Eigen beheer
"Dat vertrouwen komt er ook doordat we aan een persoonlijke relatie werken. We adviseren onze klanten, begeleiden hen bij de aanschaf van de keuken, maar blijven tijdens en na plaatsing ook het aanspreekpunt voor de klant", vullen de heren elkaar aan. "De kracht zit hem in het feit dat de klant altijd direct contact heeft met dezelfde persoon. Telefonisch, per mail, of gewoon in de winkel. Wij hebben geen aparte klantenservice of formulieren. Wij kunnen alles verzorgen. Van het 1e advies tot aan de plaatsing, waarbij het maken van een 3d tekening, het inmeten, maar ook het maken van een leidingenschema, montage en het aansluiten van de keuken onderdelen van het proces zijn. Uiteraard is de service voor, tijdens en na plaatsing gegarandeerd", zegt Thomas.

Aanbiedingen
"Inmiddels zijn we na de brand en het opnieuw inrichten van ons pand aan het Oostplein alweer een jaar in bedrijf en dat willen we graag vieren. Vandaar dat we de komende periode regelmatig met aanbiedingen komen, dat zullen zowel kortingen als leuke cadeaus zijn", benadrukt Gregory. "Uiteindelijk gaat het erom dat de klant jaren lang kan genieten van de keuken. En het geeft ons een goed gevoel als we daar een positieve bijdrage aan hebben geleverd," zegt Thomas. "En omdat we een jaar bestaan, hebben we een aantal extra aanbiedingen, welke deze week in deze Bode staan vermeld," valt Gregory hem ter afsluiting bij.

Keukensale Roosendaal, Oostplein 11, 4706 NL Roosendaal, 0165-201090

website: www.keukensale.com –  email: roosendaal@keukensale.com

Openingstijden op de website, maar ook daarbuiten op afspraak



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief