Luuk Roozeboom van Uitgeverij de Bode en Perry Kentin van LMG strategie+creatie.
Luuk Roozeboom van Uitgeverij de Bode en Perry Kentin van LMG strategie+creatie.

Weekblad de Bode mediapartner voor netwerkbeurs Contacta in Goes

Door: Britta Janssen Algemeen

GOES - Weekblad de Bode is de mediapartner van Contacta, de zakelijke netwerkbeurs van LMG strategie+creatie in de Zeelandhallen in Goes.

Editie 2021 van Contacta vindt plaats op dinsdag 30 november, woensdag 1 december en donderdag 2 december. De beurs brengt ondernemingen, organisaties en overheden samen. In de Zeelandhallen is 10.000 vierkante meter beursvloer beschikbaar voor 24.000 zakelijke bezoekers en 350 exposanten uit alle branches. Naast netwerken staan er allerlei lezingen van prominente gasten op de agenda.

Thema

Het thema van Contacta is dit jaar ‘Vergroot je Veerkracht’. De economie draait, ondanks de beperkingen van afgelopen jaren, op een goed niveau. Ondernemers in Zeeland en de rest van zuidwest-Nederland tonen enorme veerkracht bij de snelle veranderingen waarmee ze te maken krijgen. Werknemers zijn flexibel overgegaan op hybride werken. Hoe behoud je deze koers? Hoe versterk je de positie naar de toekomst? Kortom, hoe vergroot je jouw veerkracht, als ondernemer, manager, adviseur en werknemer? Laat je inspireren tijdens Contacta 2021 met inhoudelijke workshops, innovatieve exposanten en prestatiegerichte sprekers.

Mediapartner 

In de Zeeuwse en West-Brabantse edities van Weekblad de Bode, de kranten van Uitgeverij de Bode, is de komende weken online en in print al het nieuws over Contacta te lezen. Daarnaast brengen Uitgeverij de Bode en LMG strategie+creatie op woensdag 24 november samen de speciale Contacta beurskrant uit, met alle informatie over de driedaagse netwerkbeurs. Deze speciale uitgave verschijnt in een oplage van ruim 100.000 exemplaren en is daarmee beschikbaar voor heel zakelijk Zeeland.



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief