Afbeelding

Promotieborden Thoolse Kernen

Door: Sandra Broosus Sport en vereniging

THOLEN - Tholen is een aantal borden rijker. Ze staan in de kernen Sint-Annaland en Sint-Maartensdijk, ter promotie van die kernen.

Ook Tholen krijgt een dergelijk bord. Ze maken onderdeel uit van de campagne Be My Guest. Dit is een initiatief van de drie Thoolse ondernemersverenigingen, ontwerpbureau DosisDesign en FLOW Communicatie. De campagne is ondersteund door de gemeente Tholen, door een bijdrage vanuit het stimuleringfonds.

Be My Guest

Met Be My Guest heten de Thoolse ondernemers toeristen van harte welkom in hun kernen. “Het al langer bestaande Tholen Beter Bekend omschrijft gelijk het doel van de gelijknamige stichting: het beter bekend maken van Tholen als gemeente om te wonen, werken en recreëren.”, vertellen Gerrit Atres, André van Ast en Hilbert Brinkman, de voorzitters van de ondernemersverenigingen. “De stichting richt zich daarmee vooral op de gemeente als gebied of regio. Met Be My Guest richten we specifiek op de drie Thoolse kernen Tholen, Sint-Annaland en Sint-Maartensdijk.”

Leefbaarheid

In deze kernen zijn tal van voorzieningen, als scholen, zwembaden, speeltuinen, winkels, uitgebreid verenigingsleven, jachthavens, musea, enz. De campagne heeft als doel het zichtbaar maken en uitdragen van deze specifieke voorzieningen, die bijdragen aan de leefbaarheid in de kernen. Interessant voor zowel bewoners als toeristen. De ondernemersverenigingen heten hen van harte welkom: Be My Guest!

Beeldmateriaal

De borden staan bovenaan de trap naast de Annahof in Sint-Annaland en op de Markt in Sint-Maartensdijk. Het bord in Tholen komt bovenaan de trap op het kruispunt Eendrachtsweg en Wal. De plaatsing ervan is in afwachting van de uitkomst van een klic-melding. De campagne bestaat verder onder andere uit het verspreiden van beeldmateriaal, via social media, advertenties en een beeldcommercial.



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief