Afbeelding
Foto: Martijn den Hoed

'Een opgeruimd huis of kantoor werkt stressverlagend'

Door: Eugene de Kok Bedrijvig Nieuws

OOST-SOUBURG - Den Hoed Organizing, een bedrijf voor professional organizing en budgetcoaching voor particulieren, zzp'ers en kleinbedrijf, start vanuit Oost-Souburg. Een werknemer kan zich na een (budget)coachingstraject beter concentreren en efficiënter werken en een drukke zzp'er of bedrijfseigenaar krijgt weer meer vrije tijd. Voor bijna iedereen werken een opgeruimd huis, een fijne (thuis)werkplek, een geordende administratie en een goede weekplanning stressverlagend.

Hanneke den Hoed uit Oost-Souburg is in januari begonnen met haar bedrijf Den Hoed Organizing voor met name de Zeeuwse markt. Onder deze naam biedt zij professional organizing en budgetcoaching aan. Budgetcoaching is al aardig bekend, maar van een professional organizer hebben nog maar weinig mensen gehoord. Het beroep staat echter in de Nationale Beroepengids op de lijst 'Wat zijn de meest gevraagde beroepen van de toekomst?' Landelijk groeit de vraag naar professional organizers snel. In Zeeland zijn er momenteel slechts zes bij de branchvereniging NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers) aangesloten organizers actief.

Diversiteit

Den Hoed Organizing, het bedrijf van Hanneke den Hoed. heeft een grote ambitie: tevreden klanten door het leveren van diensten op maat. Elk individu en elk bedrijf kent haar eigen diversiteit en wensen. Hanneke past haar diensten aan uw situatie en doelen aan. Dit gaat altijd in overleg.

Den Hoed is opgeleid tot professional organizer en aangesloten bij de landelijke organisatie NBPO. Hieraan zijn kwaliteitseisen verbonden. Daarnaast heeft zij een opleiding tot budgetcoach gevolgd en is zij lid van de Nederlandse Vereniging van Budgetcoaches en Schuldhulpverleners.

Deskundig

Steeds meer mensen in Nederland hebben problemen op het gebied van hun financiële en administratieve situatie. De behoefte aan deskundige, op de individuele situatie toegesneden budgetcoaching wordt steeds groter. Ook werkgevers hebben een groot belang bij financieel gezonde werknemers. Financiële zorgen kunnen hoger ziekteverzuim tot gevolg hebben en een grote nadelige impact hebben op het functioneren van een werknemer.

Den Hoed is werkzaam voor particulieren, zzp’ers en kleine bedrijven op de werkterreinen werkplek organizing, timemanagement organizing, financieel organizing en budgetcoaching.

Privé

Voor particulieren is zij daarnaast werkzaam als thuis-organizer. Alleenstaand, tweeverdieners of een gezin: voor alle privé-situaties geldt dat een goede balans in huis belangrijk is. Onbalans kan zich op diverse plekken in het privéleven manifesteren. Denk bijvoorbeeld aan een huis vol met spullen waartussen u niks meer kunt vinden, een logeerkamer die slechts dienst doet als opslagruimte of een privé-agenda die zo vol is dat er te weinig tijd voor ontspanning overblijft. U geniet mogelijk niet meer van uw gezin, omdat u het daarvoor te druk heeft. Daarnaast kan er sprake zijn van onbalans in de verdeling van de huishoudelijke taken. Een thuis organizer kan u en uw gezin helpen.

Senioren

Aan senioren biedt zij naast haar diensten als thuis-organizer tevens specifiek bij deze groep passende diensten aan binnen thema’s als: kleiner gaan wonen, zorg organiseren en het regelen van een nalatenschap. Het is soms mogelijk een professional organizer in te schakelen via een Persoons Gebonden Budget.

Meer informatie vindt u op de www.nbpo.nl. Als u contact wilt opnemen met Hanneke den Hoed dan kunt u haar bellen, mailen, een bericht sturen via WhatsApp of contact opnemen via LinkedIn. U vindt haar contactgegevens op www.denhoedorganizing.nl.



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief