Afbeelding
Foto: Joep Bremmers

Woensdrechtse Bode niet ontvangen? Maak je klacht (op de juiste manier) bekend!

Door: Joep Bremmers Algemeen

WOENSDRECHT - Iedere week lees je het lokale nieuws van jouw buurt in Weekblad de Bode. De krant wordt gemaakt door onze eigen uitgeverij, en de bezorging is uitbesteed aan verspreidorganisatie Spotta. In veruit de meeste gevallen gaat dat goed. Maar ontvang jij de Bode niet, of onregelmatig? Meld dit dan via onze website, of telefonisch. Wij maken er werk van dat jij De Bode weer in de bus krijgt! Deze week zorgen wij er persoonlijk voor dat je de Bode nabezorgd krijgt indien je de klacht vrijdag vóór 12 uur aan ons doorgeeft.

Uitgeverij de Bode heeft de bezorging van Weekblad de Bode uitbesteed aan verspreidorganisatie Spotta. Het is de taak van die organisatie om te zorgen dat de Bode bij iedereen huis-aan-huis bezorgd wordt. En dat gaat gelukkig heel goed! 95 procent van de lezers krijgt De Bode iedere week netjes in de bus, en de waardering voor onze vaste bezorgers is groot. Niet voor niets konden onze bezorgers afgelopen jaarwisseling rekenen op gulle eindejaarsgiften van onze trouwe lezers. Hartverwarmend!

Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat een wijk niet bezorgd wordt. Bijvoorbeeld omdat de bezorger onverhoopt verhinderd is of omdat er een nieuwe bezorger is voor een wijk. Dat bezorgprobleem wordt in de meeste gevallen snel opgelost. Helaas zijn er echter ook wijken waar de bezorgdienst een structureel probleem heeft. Bijvoorbeeld omdat het zeer moeilijk is om bezorgers te vinden. Toch is er ons alles aan gelegen om ook in deze wijken De Bode bezorgd te krijgen!

Melden:

Wat wij tegenwoordig vaak zien gebeuren, is dat mensen hun bezorgklachten delen in Whatsappgroepen of op Facebook. Op die manier komen de meldingen niet bij ons terecht. Of we zien meldingen op sociale media dat iemand de Bode niet ontvangt. Maar omdat er geen adresgegevens bij staan, kunnen wij het bezorgprobleem niet aanpakken.

Daarom doet Uitgeverij de Bode een oproep: Heb je bezorgklachten, laat het ons dan op de juiste manier weten. Bezorgklachten kun je via onze website opgeven (www.internetbode.nl, onderaan de website) of telefonisch (076-5998111). Dan maken wij er werk van om de Bode weer terug in je bus te krijgen. Deze week komen we persoonlijk de Bode bij je nabezorgen en bellen we ook even elders in de straat aan om te kijken hoe het met de bezorging staat. Oja, en ken jij nou iemand die de Bode wil bezorgen? Laat het ons dan ook vooral weten! We zijn altijd op zoek naar enthousiaste bezorgers.

De papieren krant online lezen;

Wil jij De Bode meteen kunnen lezen zodra deze uitkomt? Abonneer je dan op de digitale krant. Je ontvangt De Bode dan als eerste in je mailbox! De digitale krant is ook te lezen via www.internetbode.nl. Je vindt hier bovendien alle Bodes van de afgelopen jaren. Heb je De Bode niet ontvangen, en lees je hem wel graag op papier? Haal hem dan af bij één van onze afgiftepunten:
Gemeentehuis Woensdrecht, Huijbergseweg 3, Huijbergen
COOP Huijbergen, Bergsestraat 10, Huijbergen
Jumbo Putte, Tervoplein 34, Putte
Jumbo Hoogerheide, Raadhuisstraat 87, Hoogerheide
COOP Ossendrecht, Hondseind 14, Ossendrecht
Kortom: Wij zorgen ervoor dat jij De Bode altijd kan lezen op de manier die jij handig vindt. En ontvang je De Bode niet? Meld het ons, dan gaan wij ermee aan de slag!



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief