Daniëlle van Nispen, eigenaresse kapsalon Nog Mooier By Daniëlle: 'Ik besef nu vooral hoe fijn ik het vind om mijn werk te kunnen uitvoeren'
Daniëlle van Nispen, eigenaresse kapsalon Nog Mooier By Daniëlle: 'Ik besef nu vooral hoe fijn ik het vind om mijn werk te kunnen uitvoeren' Foto: Daniëlle van Nispen

Kapster Daniëlle staat te trappelen om klanten weer te kunnen ontvangen

Door: Addo Sprangers Algemeen

RIJSBERGEN - Ze was er al op voorbereid dat de lockdown zou worden verlengd, maakt eigenaresse Daniëlle van Nispen van kapsalon Nog Mooier By Daniëlle duidelijk. “De geruchten deden natuurlijk al de ronde.”

“Na de vorige lockdown van zeven weken, had ik me er al op ingesteld dat het wel eens langer zou kunnen duren,” zegt ze. “Toch blijft het allemaal heel zuur. Niet alleen hebben we de voor ons zo belangrijke decembermaand gemist, ook vis ik achter het net voor wat betreft de steun van de staat. Omdat ik vorig jaar één personeelslid meer heb gehad dan het jaar ervoor, heb ik meer omzet gedraaid. Daar krijg ik nu de rekening voor gepresenteerd.” 

Webinars

Toch blijft ze meer dan positief. “We houden contact met de klanten,” vertelt Daniëlle van Nispen. “Zo helpen we ze met kleurpakketjes zodat ze zelf de uitgroei van hun haar kunnen aanpakken. Op die manier help je de klanten toch de crisis door, ook al weegt het niet op tegen wat je ze normaal gesproken kunt bieden. Met ons team zijn we om de anderhalve week even bij elkaar. Via Internet bestudeer ik nieuwe kniptechnieken en kleurbehandelingen. Ik heb zelfs webinars gevolgd over een positieve mindset en over de marketing van een kapsalon. Daar heb ik anders geen tijd voor, maar nu grijp ik die kans met beide handen aan. Je kunt je rot voelen, maar ik kan er verder toch niks aan doen. Ik besef nu echter vooral hoe fijn ik het vind om mijn werk te kunnen uitvoeren. Wat dat betreft sta ik te trappelen om onze klanten weer te kunnen ontvangen.”



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief