Afbeelding
Foto: CHRISTIAN TRAETS

Bestuurder gewond nadat auto in sloot belandde

Door: Amy Klaverveld Algemeen

WOUWSE PLANTAGE - Bij een eenzijdig ongeval vanmorgen is een automobilist gewond geraakt. De bestuurder is naar het ziekenhuis gebracht en de auto heeft flinke schade.

Aan de Westelaarsestraat in Wouwse Plantage is donderdagmorgen een automobilist gewond geraakt. De bestuurder van de personenwagen raakte in een bocht van de weg, botste tegen een betonblok van een oprit en belandde vervolgens aan de andere kant van de oprit in een sloot.

De bestuurder is per ambulance naar het ziekenhuis in Bergen op Zoom gebracht. De auto is zwaar beschadigd en moest getakeld worden. Het is nog niet bekend hoe het ongeluk kon gebeuren.



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief