
Gezellige paasviering KBO Sint Willebrord
AlgemeenSINT WILLEBRORD - Door KBO Sint Willebrord werd op donderdag 28 maart weer de jaarlijkse paasviering gehouden. Deze middag voor ouderen stond in het teken van een mooi en vooral lekker diner met in de pauzes een leuke loterij.
De middag begon rond 13.00 uur met een openingswoord van de voorzitter waarna de aanwezigen werden getrakteerd op een viergangendiner. Tussen de gangen door was er een leuke loterij met per ronde drie prijzen die afkomstig waren van lokale ondernemers. Op deze mooie middag ook nog bezoek gekregen van de Paashaas. KBO Sint Willebrord hoopt dat haar leden een leuke middag hebben gehad en ziet hen graag weer bij een van haar volgende activiteiten. Vergeet niet te noteren: op 26 april om 13.30 uur wordt de ledenvergadering gehouden in gemeenschapshuis De Lanteern.




