
Dagreis senioren Expo Veldhoven
Sport en verenigingSINT WILLEBRORD - Op donderdag 18 januari vertrok de bus vanuit de Dorpsstraat in Sint Willebrord om 11.30 uur met 57 deelnemers naar Veldhoven om een bezoek te brengen aan de senioren Expo.
Na een uurtje in de bus gezeten te hebben, kwamen we aan in Veldhoven, waarna eerst koffie of thee werd gedronken met wat lekkers. Daarna werd er de beurs bezocht met zeer interessante stands. Ook was er heel veel nuttige informatie voor de deelnemers en aansluitend stapten de deelnemers weer in de bus die hen naar Casteren reed voor een heerlijk diner bij Kruidenlucht, wat heel goed smaakte. Omstreeks 19.45 uur werd er weer koers gezet naar Sint Willibrord waarna de deelnemers voldaan naar huis gingen. Met een geslaagde dagreis werd alvast uitgekeken naar de volgende activiteit.




