
Geslaagde carnavalsmiddag Seniorenbelang en Nachtuilen
VerenigingenSPRUNDEL - Afgelopen zondagmiddag organiseerden Seniorenbelang Sprundel (voorheen KBO) en carnavalsstichting De Nachtuilen weer de traditionele carnavalsmiddag voor 55-plussers uit Sprundel.
Eerst was er een heerlijke brunch, waarvan de aanwezigen lekker konden smullen. ‘s Middags was er een muziekbingo met carnavalsmuziek van toen en nu onder leiding van Ad van Loon. Ook het prinselijk gevolg met de nieuwe prins Jurriaan was aanwezig. Wethouders René Lazeroms en Martijn Gijzen zorgden samen met vrijwilligers van de Nachtuilen en Seniorenbelang zowel bij de brunch als bij de muziekbingo voor de bediening. De aanwezigen konden terugkijken op een gezellige middag.




