Opruimacktie was toch weer de moeite waard.
Opruimacktie was toch weer de moeite waard. Foto: Gerard Engelen

Opruimen zwerfvuil in Zevenbergschen Hoek weer geslaagd

Algemeen

ZEVENBERGSCHEN HOEK - Op zaterdag 23 september trokken 17 volwassenen en 10 kinderen er weer op uit om zwerfvuil in en rond ons dorp op te ruimen.

Na een ochtendje opruimen was de “oogst” 35 volle vuilniszakken met allerlei afval en het nodige grof vuil. Toch lijkt het statiegeld op kleine flesjes en blikjes te helpen want dit soort afval werd beduidend minder gevonden.

Op zaterdag 23 maart 2024 staat de volgende opschoonochtend gepland en in de week ervoor zullen de kinderen van basisschool De Hoeksteen waarschijnlijk ook weer een schoonmaakronde lopen in de kern van het dorp.



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief