Afbeelding
Foto: Google Streetview

Even omrijden: Drie weken werkzaamheden aan Oudemolensedijk

Door: Yvonne Vermeulen Algemeen

FIJNAART - De gemeente Moerdijk werkt vanaf 25 augustus aan de Oudemolensedijk. De weg wordt versmald, zodat het verkeer beter afremt. Ook wordt de berm in de bocht verstevigd. 

De werkzaamheden starten op 25 augustus en gaan ongeveer drie weken duren. De werkzaamheden zijn op de Oudemolensedijk en en starten in de bocht bij de Aldi, tot aan de splitsing met Parallelweg. Tijdens de werkzaamheden is de weg afgesloten voor auto’s, er worden borden weggezet om de omleiding aan te geven. 

De Aldi blijft bereikbaar via de Oude Heijningsedijk en de Molenstraat, ook de op en afritten van de A59 blijven open. 



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief