Afbeelding
Foto: Christian Traets

Snelweg vol suikerbieten na ongeval op A59 bij Fijnaart

Door: Hanneke Marcelis Algemeen

FIJNAART – Op de A59 bij Fijnaart is vrijdag een vrachtwagen in botsing gekomen met een auto. Beide voertuigen zijn daarbij van de weg geraakt. De auto kwam in een sloot terecht.

Door het ongeval lag de snelweg bezaaid met suikerbieten. Een rijstrook is inmiddels weer open voor het verkeer. De inzittenden zijn gecontroleerd, maar niemand hoefde naar het ziekenhuis.

Het ongeluk gebeurde in de richting van Willemstad. Door het incident en de afsluiting van de A17 richting Roosendaal ontstond een lange file.



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief