
Koningsdag in Noordhoek met Ouderenkoor Zanglust
Sport en VerenigingNOORDHOEK - Zaterdag was het groot feest in Noordhoek. Op deze Koningsdag scheen er een lekker Oranjezonnetje en de koorleden van het Ouderenkoor Zanglust stonden er dan ook gezellig bij.
Zij werden begeleid door 2 van hun accordeonisten en voor deze speciale gelegenheid ook door de trompettist van de Noekers. De aubade werd, zoals gebruikelijk, gestart met het Wilhelmus waarna voor onze mooie provincie ook het lied van Hertog Jan gezongen. De toeschouwers zongen vrolijk mee. Na deze prestatie ging men koffie drinken met de speciale lekkernij van Noordhoek: oranje tompouces. Ondertussen gingen de kleintjes op weg op hun kleurig versierde fietsen vol ballonnen. In de feesttent ging het feest nog lekker door!




