Het team van de Hypotheekshop Roosendaal.
Het team van de Hypotheekshop Roosendaal. (Foto: De Hypotheekshop Roosendaal)

De Hypotheekshop werkt aan duurzame relatie met de klant

  Bedrijvig Nieuws

ROOSENDAAL – Mocht je op zoek zijn naar de inhoudelijke, maar vooral praktische betekenis van het woord transparant, dat moet je maar eens kijken op de website van De Hypotheekshop Roosendaal. Middels 'uit het hart gegrepen praktijkvoorbeelden', laten alle medewerkers merken waar ze het in hun bedrijf over hebben, en waar ze als team voor staan.


DOOR RENÉ BRUIJNINCX

Dat dienstverlening bij een hypotheekshop een vanzelfsprekendheid is moge duidelijk zijn. Maar die dienstverlening gaat verder dan het regelen van de financiële middelen om een huis te kunnen kopen. In gesprek met Henk Daalhuizen en Jeanette Fransen blijkt maatwerk de leidende factor te zijn.

Het aanbod
Jeanette Fransen, erkend hypothecair planner bij De Hypotheekshop benadrukt vanaf het begin de uitzonderlijke situatie waarin de Hypotheekshop zich bevindt. "Omdat wij contacten hebben met zo'n 40 geldverstrekkers, kunnen we een advies op maat maken. Niet iedere klant die een hypotheek wil afsluiten kent de markt goed genoeg om daar zelf een oordeel over te vellen. Daar komen wij in beeld. Door het brede aanbod valt er ook iets te vergelijken en af te wegen", Ze merkt daarbij op dat de verschillende klanten vaak vanuit een andere beginsituatie vertrekken. "De starters hebben zich mogelijk al wel op de woningmarkt georiënteerd, maar willen geholpen worden bij de juiste financiële beslissing. Dat geldt vaak niet voor de doorstromers, omdat zij al een hypothecair traject achter de rug hebben, en de ervaringen daarvan kunnen gebruiken bij hun volgende aanschaf". Als de Hypotheekshop het dus over een aanbod op maat heeft, dan houden we sterk rekening met die beginsituatie en met de wensen van de klant. "Tenslotte bemiddelen we voor de klant en willen daar graag een duurzame relatie mee aangaan", accentueert Jeanette de dienstverlening.

De Hypotheekshop
Eigenaar Henk Daalhuizen vindt dat De Hypotheekshop zich niet alleen onderscheidt vanwege de contacten met de geldverstrekkers, maar vooral door de benaderingswijze van de klant. "Omdat we namens heel veel bedrijven bemiddelen, kunnen we kiezen uit bijna even zoveel hypothecaire pakketten. Dat betekent dat bij ons 'een op maat gesneden advies' ook inderdaad past bij de aanvrager van de hypotheek". Jeanette Fransen vult hem daarbij aan: "Mensen komen doorgaans met een vraag binnen. Door een tegenvraag te stellen, helpen we ze op weg om na te denken over wat ze echt willen. Die werkwijze verheldert vaak ook het financiële kader dat bij het betreffend verzoek past. Dat geeft duidelijkheid en onderbouwt onze visie dat je daardoor werkt aan een duurzame relatie". Daar hoort in de visie van het bedrijf ook 'ontzorgen' bij. Wij kunnen voor de klant het hele traject regelen van adviseren en bemiddelen tot het moment van het tekenen van de leveringsakte bij de notaris". Ook als de hypotheek is verstrekt blijft de Hypotheekshop een relatie onderhouden met haar klanten. Men kan dagelijks tot 21.00 uur terecht en een afspraak kan men maken via 0165-555330.



Gesponsord artikel

De Hypotheekshop


 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=div-gpt-ad-1516715234500&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=internetbode.nl/roosendaal&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>

FOTOSERIES



Vacatures

Oleja

Bezorgers

Brabant en Zeeland

Leerlingen en ervaren stratenmakers

Tilburg

Calculator

Breda

BBL Leerlingen verzorgende D

SOMEREN, CRANENDONCK WEERT, NEDERWEERT EN LEUDAL

DIGITALE KRANT





NIEUWSBRIEF


Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief