
Carnaval ’t Vosse-ol beleeft mooie start
Door: Addo Sprangers AlgemeenNIEUW-VOSSEMEER - ’t Vosse-ol liep zaterdag uit voor de intocht van de Prins en Gevolg. Zoals gebruikelijk vond de sleuteluitreiking plaats en werd traditiegetrouw ook Merijntje aangekleed.
Hierna volgde de uitreiking van de prijzen van de selfiewedstrijd en kleurplatenwedstrijd in het Wagenhuis, war later ook nog eens kon worden aangeschoven voor een heus carnavalsdiner.




