
Auto in sloot bij eenzijdig ongeval Moerstraten
Door: Amy Klaverveld AlgemeenMOERSTRATEN - Bij een eenzijdig ongeval is een automobilist met zijn auto in een sloot terecht gekomen. De bestuurder kon zelf uit zijn auto klimmen.
Het ongeval gebeurde zondagavond aan de Moerstraatsebaan in Moerstraten. Door onbekende oorzaak kwam de bestuurder na een bocht met zijn auto in de sloot terecht. Zowel brandweer als ambulance werden opgeroepen. De automobilist kon zelf uit het voertuig klimmen. Het ambulancepersoneel heeft hem nog nagekeken maar hij hoefde niet mee naar het ziekenhuis.
De auto is door een bergingsbedrijf uit de sloot gehaald en afgevoerd.




