
55+ leut met brunch en oude carnavalskrakers
AlgemeenSPRUNDEL - Afgelopen zondag waren veel KBO-leden en 55+ belangstellenden uitgevlogen naar de Trapkes. Hier werd i.s.m. de Nachtuilen een overheerlijke carnavalsbrunch geserveerd.
Ook de carnavalsprinsprins met zijn gevolg waren aanwezig. ‘s Middags was er een muzikale bingo met carnavalskrakers uit de oude doos. Op uitnodiging van de plaatselijke KBO en carnavalsstichting hadden zich een vijftigtal oude Nachtuilen in dorpshuis De Trapkes verzameld. De liedjes riepen herinneringen op en werden volop meegezongen. Er werd fanatiek meegedaan en enkele gelukkigen gingen met een mooie prijs huiswaarts. Met een drankje en een hapje werd het een bijzonder feestelijke middag.




