
Julian den Eerste nieuwe prins Nachtuilenrijk
VerenigingenSPRUNDEL - Tijdens de activiteit na de lampionnenoptocht werd zaterdag afscheid genomen van carnavalsprins Dave den Eerste. Hij stopt na 5 jaar.
Plots kwam er politieauto aanrijden en daar stapte de nieuwe prins Julian den Eerste (Julius Wolbach) uit. Het is de tiende prins in het 55-jarig bestaan van het Nachtuilenrijk. Zijn eerst taak was het installeren van zijn gevolg. Daarbij ontbreekt nog steeds een Grote Boer. Nieuwe raadsleden zijn Dreeke (André Bouwmeester), Muurke (Muriel Bouwmeester), Plieneke (Paulien Klippel) en Claudineke (Claudia Rodriguez). Nar Ca-tje, politie Janno en Hofdame Anna Decibella zijn bij de leutgroep gebleven. Er zijn nog wel een paar vacatures bij de Raad van Elf. In het Nachtuilennest, café de Coop, zat de stemming er zaterdagavond al goed in.
‘Oe gekkelijk’.
Tot en met carnaval 2025 is bij de Nachtuilen het motto: ‘Oe gekkelijk’.




