
Seniorenbelang Sint Willebrord viert jubileum
VerenigingenSINT WILLEBRORD - Afgelopen donderdag 28 augustus hebben we het 75-jarig bestaan van onze vereniging gevierd. Dit hebben we gedaan met een feestmiddag in zaal ‘t Pleintje.
Iedereen werd welkom geheten met koffie en soesjes, tevens hield onze voorzitter zijn gebruikelijke speeches. De feestmiddag werd opgevrolijkt met muziek van Leon Basley die ook nog een paar nummers heeft gezongen. Er is veel gedanst deze middag ook de nodige gesprekken zijn gevoerd waardoor deze middag is geslaagd. Tevens hebben we bezoek gehad van collega’s uit de gemeente en heeft wethouder Breedveldt ons verblijdt met een bezoek. De volgende middag voor onze senioren zal de Ouderendag zijn deze wordt 2 oktober gevierd in zaal het pleintje voor deze middag is het niet noodzakelijk om lid te zijn van onze vereniging we zien iedereen graag tegemoet.




