Afbeelding
Foto: Gemeente Steenbergen

Vijf containertuintjes voor Nieuw-Vossemeer

Door: Addo Sprangers Algemeen

NIEUW-VOSSEMEER - Op initiatief van een inwoner en in samenwerking met de Dorpsraad Nieuw-Vossemeer zijn er in Nieuw-Vossemeer op vijf verschillende locaties containertuintjes aangelegd.

De bakken zorgen, los van een mooi(er) zicht, volgens de Gemeente Steenbergen (bewezen) voor minder bijplaatsingen. Wethouder Wilma Baartmans overhandigde maandagochtend bij het containertuintje aan de Stellingmolen vijf gieters aan de Dorpsraad Nieuw-Vossemeer en Frank de Klerk, initiatiefnemer van de containertuintjes, als aanmoediging om de tuintjes ook goed bij te houden. Extra leuk detail: de bakken zijn 3D geprint van gerecycled afval. 



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief