Bij de Photo Booth in de Bode-stand krijgen Contacta-bezoekers hun eigen voorpagina.
Bij de Photo Booth in de Bode-stand krijgen Contacta-bezoekers hun eigen voorpagina. Foto: Britta Janssen

Uitgeverij de Bode zet bezoekers Contacta in de spotlights

Door: Britta Janssen Algemeen

GOES - Het team van Uitgeverij de Bode kijkt uit naar netwerkbeurs Contacta in Goes. Bij hun stand vertellen de medewerkers ondernemers over alle diensten waarmee ze hen helpen hun doelgroep te bereiken. Wegens het succes van vorig jaar, kunnen bezoekers ook deze week weer stralen op hun zelfgekozen voorpagina.

Uitgeverij de Bode beslaat met haar edities van Weekblad de Bode en Breda Vandaag heel Midden-Zeeland en West-Brabant om inwoners huis-aan-huis het nieuws uit hun buurt te bezorgen. Via de websites en sociale media lezen ze wanneer het hen uitkomt wat er allemaal speelt. 

Beursaanbieding

Deze verankering in de samenleving maakt het voor ondernemers aantrekkelijk om de Bode in te zetten om in beeld te zijn en te blijven bij hun doelgroep. Bij de stand op de Contacta vertellen de medewerkers ondernemers met plezier over alle online en offline mogelijkheden. Ook hebben ze voor iedere ondernemer een mooie beursaanbieding klaarliggen.

Daarnaast kunnen alle bezoekers bij de Bode-stand op de foto in de Photo Booth, waar ze op de voorpagina komen te staan met een zelfgekozen achtergrond, zoals ‘Ondernemer van het Jaar’ of ‘Zeeuwse kanjer!’. 

De stand van Uitgeverij de Bode is te vinden meteen bij de entree, op plaats 106. Kijk voor meer informatie op https://uitgeverijdebode.nl/



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief