Afbeelding
Foto: Shutterstock

Storing bij Rabobank: Klanten zien ‘0 euro’ op hun rekeningen

Door: Amy Klaverveld Algemeen

Door een landelijke storing kunnen klanten van de Rabobank problemen ondervinden bij betalen via Ideal. Ook op de app van de Rabobank zijn de problemen zichtbaar. Vele gebruikers kunnen momenteel niet zien wat voor saldo er op de rekeningen staat. 

In de Rabobank-app staat dat sommige transacties niet kunnen worden afgerond door technische problemen met iDeal. "Daarnaast kunnen je overschrijvingen de status ‘in behandeling’ hebben," valt er in het bericht te lezen. "We werken aan een oplossing. Onze excuses voor eventueel ongemak." 

Inmiddels hebben al duizenden klanten melding gemaakt van de storing via allestoringen.nl. Sommige klanten klagen dat hun saldo niet zichtbaar is, in andere gevallen staat het saldo zelfs op nul. Een enkele klant ervaart ook problemen met het pinnen in de winkel.



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief