Afbeelding
Foto: BredaVandaag

Brandweer rukt uit voor buitenbrandje aan de Stationsstraat

Door: Eveline Jansen Algemeen

SINT PHILIPSLAND- De brandweer is zaterdagmiddag opgeroepen voor een buitenbrandje aan de Stationsstraat. Hier stond wat bouwmateriaal in brand. De brandweer heeft de brand geblust. Het is niet bekend waardoor het bouwmateriaal is gaan branden.

Omstreeks 13:05 uur ontving de brandweer een melding van een buitenbrandje aan de Stationsstraat. De brandweer ging zonder spoed ter plaatse. Op de gemelde locatie stond wat bouwmateriaal, bestaande uit hout en dakplaten, in brand. Het is niet bekend hoe de brand ontstaan is. De brandweer heeft het vuur gedoofd. 



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief