
Brandweer rukt uit voor buitenbrandje aan de Stationsstraat
Door: Eveline Jansen AlgemeenSINT PHILIPSLAND- De brandweer is zaterdagmiddag opgeroepen voor een buitenbrandje aan de Stationsstraat. Hier stond wat bouwmateriaal in brand. De brandweer heeft de brand geblust. Het is niet bekend waardoor het bouwmateriaal is gaan branden.
Omstreeks 13:05 uur ontving de brandweer een melding van een buitenbrandje aan de Stationsstraat. De brandweer ging zonder spoed ter plaatse. Op de gemelde locatie stond wat bouwmateriaal, bestaande uit hout en dakplaten, in brand. Het is niet bekend hoe de brand ontstaan is. De brandweer heeft het vuur gedoofd.




