
Botsing op Bunkerbaan, geen gewonden
Door: José van der Wegen 112 NieuwsHOOGERHEIDE - Woensdag aan het einde van de middag zijn twee voertuigen op elkaar gebotst op de Bunkerbaan. Niemand raakte bij het ongeval gewond. Agenten hebben van de bestuurder van de Volkswagen Polo het rijbewijs ingevorderd. De reden hiervoor is niet bekend gemaakt.
Beide voertuigen waren nog in staat om te rijden. Wel is de Audi door een bergingsbedrijf van de rotonde gesleept. Allebei de voertuigen kwamen vanaf de Kooiweg, Hoe het ongeval kon gebeuren is niet duidelijk. Het verkeer had enige hinder van het ongeval.




