
Halderberge stelt eHerkenning verplicht
HALDERBERGE - Bedrijven, instellingen en verenigingen die (digitaal) zaken willen doen met de gemeente Halderberge moeten sinds 1 januari 2021 gebruik maken van eHerkenning. eHerkenning is een inlogmiddel dat is ontwikkeld om de gegevensuitwisseling tussen het bedrijfsleven en (semi)overheidsinstellingen betrouwbaarder en veiliger te maken. Het is een soort DigiD voor ondernemers.
De gemeente stelt het beveiligingsniveau vast op 2+. Aan de aanvraag van eHerkenning zijn kosten verbonden. Vrijwilligersorganisaties ontvangen van de gemeente Halderberge een vergoeding van € 25,00 per jaar.
Voor eHerkenning is een inschrijving bij de Kamer van Koophandel nodig. Als een organisatie gebruik maakt van eHerkenning, dan worden de gegevens gekoppeld met het Nationaal Handels Register (NHR). Op die manier beschermt eHerkenning ondernemers tegen identiteitsfraude. Tegelijkertijd weet de gemeente precies wie men tegenover zich heeft. Met een machtiging kunt u mensen binnen uw organisatie aanwijzen die uw organisatie vertegenwoordigen. Kijk op www.eherkenning.nl
Meest gelezen
Meest geliked




DIGITALE KRANT
NIEUWSBRIEF
Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief

Vacatures
Bezorger altena Nieuws
Hank, Nieuwendijk, Werkendam
COMMERCIEEL-ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
Oss
Partime medewerkers
Almkerk
Voorman kwekerij m/v
Giessenburg
Vaste chauffeur
Zundert