Afbeelding
Foto: Gemeente Tholen

Zo’n 300 bomen en 40.000 struiken gaan deze weken de Thoolse grond in

Door: Olaf Knook Algemeen

THOLEN - De gemeente Tholen zet de komende weken groots in op vergroening. Ongeveer 300 bomen en 40.000 struiken en vaste planten zullen op diverse locaties in verschillende kernen worden geplant. De eerste stap is vorige week gezet bij de Binnenkamer in Tholen.

Op Tholen zijn ze de komende weken druk bezig om de stad groener te maken. De gemeente gaat ongeveer 300 bomen en 40.000 struiken en planten plaatsen op verschillende plekken.

Ze zijn vorige week begonnen bij de Binnenkamer in Tholen en zullen nu doorgaan op andere locaties. Dit gebeurt vooral bij nieuwbouw. Soms vervangt de gemeente een deel van bestaande plantenstroken of parken.

Hieronder een foto van de nieuwe bomen bij de Binnenkamer in Tholen.


De nieuwe bomen bij de Binnenkamer - Gemeente Tholen


Afbeelding


Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief