Afbeelding
Foto: Thoolse Openbanendagen

Kom naar de Thoolse Open Banen Dagen op 22 en 23 maart

Door: Redactie Advertorial

(Advertorial) - Vrijdag 22 en zaterdag 23 maart openen 10 Thoolse bedrijven hun deuren voor geïnteresseerden in één van de ruim 50 vacatures. Het aanbod is breed, van techniek tot logistiek en van sales & marketing tot productie. Ook sectoren als ICT en administratie doen mee. Vooraf aanmelden is noodzakelijk. 

Vooraf aanmelden is noodzakelijk om vervolgens uitgenodigd te worden voor een korte en krachtige kennismaking van zo’n 60 minuten per bedrijf. Tussen ieder bezoek heeft de geïnteresseerde werkzoekende 30 minuten de tijd om naar een bedrijf te reizen. Bij een wederzijdse klik ligt een vervolgafspraak voor de hand. Dankzij deze opzet van de Thoolse Open Banen Dagen kan heel eenvoudig en laagdrempelig een nieuwe en passende baan worden gevonden. 

Dat het werkt is wel gebleken bij de vorige edities van deze opzet van opendagen. Het is in deze opzet mogelijk om per dag zo’n vier organisaties te bezoeken en een goede indruk te krijgen van wat er beschikbaar is in de gemeente Tholen. De deelnemende bedrijven zijn te vinden in Poortvliet (3) en Tholen-stad (7). Aanmelden kan via: www.eilandtholen.nl/openbanendagen tot en met vrijdag 22 maart.

Tholen als sterk merk

Werken op Tholen is werken in een landelijke omgeving bij toonaangevende, sterk groeiende en eigentijdse bedrijven. Wonen en werken op Tholen is ook nog eens een ideale combinatie. Nooit meer in de file staan vanwege afgesloten bruggen, wegen of tunnels. Dichtbij huis werken bespaart tijd én hoge brandstofkosten, daar kun je direct iets veel nuttiger mee doen. Typerend voor veel Thoolse bedrijven is het hoge arbeidsethos. Dat vertaalt zich in loyale werkgevers en werknemers. Echter in de huidige zeer krappe arbeidsmarkt is het bijzonder lastig om nieuwe medewerkers te vinden en als bedrijf verder te kunnen groeien. Vanuit het Thoolse P&O (personeel en organisatie) Platform - met daarin 13 personeelsfunctionarissen van middelgrote tot grote Thoolse bedrijven - is dit initiatief ontstaan. Dit jaar de 3e editie van de openbanendagen. Dit project is een initiatief van Stichting Tholen Beter Bekend en de gemeente Tholen, met support van het UWV en de Zeeuwse Vacaturebank.

Brede publiciteitscampagne

De campagne is zowel online als offline gericht. Wat dat laatste betreft via advertenties enredactionele verhalen in regionale kranten. Dat in combinatie met allerlei andere vormen van publiciteit, zoals een publiciteitsbord bij de A4, stoepborden, affiches en flyers.



Blijf op de hoogte van het lokale nieuws uit jouw regio met onze dagelijkse nieuwsbrief